Aranyfokozatú

Szerző: benevezett versenyző - 2009.07.04. 13:59

 



Határozottan emlékszem, milyen érzés volt, amikor az egyik korai Sziget fesztiválon, spontán módon, testületileg, üres műanyagpoharakkal dobáltunk meg egy mobiltelefonáló ürgét. Nagyon jó! A félrészeg szocmunkás brigád szemében a nyilvános mobilozás megtestesítette mindazt, ami elől erre a kóláról elnevezett rendezvényre menekültünk. 

Pár évre rá, miközben az ingemet akasztottam fel a magammal hozott vállfára (a hitelre vett középkategóriás gépjárművemben a fizetőparkolóban), megértően mosolygott át rám egy hasonló átváltozáson ügyködő, audis srác.

Bent, a feltöltőkártyás díjcsomag nevét viselő színpadon, már javában állt a bál. Paela evés közben leült velünk szembe két ifjonc. Dumáltunk, és én úgy éreztem,hogy meg kell osztanom velük a dobálós történetemet. Döbbenten néztek, és csak egy kérdésük volt:

- De telefon nélkül hogyan találtátok meg egymást?

- Előre megbeszélt helyeken - válaszoltam higgadt tényszerűséggel, majd gyorsan elhúztam Kordára, megelőzvén a következő, várhatóan a mammutvadászatra irányuló elmés kérdéseket.

Az elmúlt néhány évben azért szoktam át az EFOTT-ra, mert bár nyilvánvalóan  ez a rendezvény sem mentes a hirdetésektől, mégis jellemzi valami olyan őszinte egyszerűség a hangulatát, amitől az embernek felderül a kedve.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fesztivalsztori.blog.hu/api/trackback/id/tr881226353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása