lágy bírkózás a porban

Szerző: benevezett versenyző - 2009.07.08. 16:39

Több fesztiválon is jártam már, erősségem a hazai fesztiválok látogatása. Tapasztaltam, hogy a legnagyobb meglepetések akkor érnek, amikor nem számítok rá. Így volt az alábbi esettel is, ami azon a fesztiválon, azt a napomat erősen meghatározta.

Kik vagyunk? Mi a feladatunk a Földön? - tettem föl a kérdést az eset után.

Egy kellemes nyár eleji fesztiválon egy könnyűzenei koncertet kísértem figyelemmel a nálam lelkesebb, álló tömeg mögött (kb 15 méterrel, már füves területen) ülve-hátradőlve.



Egyszer csak a jobb perifériámon feltűnt, hogy az előttem ülő 2 félmeztelen, punknak kinéző, "fesztiválmocskos" srác fimonam lökdösni kezdték egymást. Egy lendületesebb lökéstől az egyik srác hátradőlt, majd ezt ő szintén egy erősebb lökéssel viszonozta barátjának. Lágyan bírkózni kezdtek. Feltehetően némi alkohol és ez vagy az már dolgozott bennük, mert úgy néztek ki, mint egy lassított felvétel. Valódi bartáságos, lágy bírkózás volt ez. Az is megfordult a fejemben, hogy egy instant performanszot látok éppen, szerencsémre az első sorból - kezdtem örülni.



Egyre többen nézték őket, előkerültek a mobiltelefonok és fényképezőgépek, hogy jókis youtube tartalmakat gyárthassanak belőlük a nézelődők. Így ment egy ideig, majd valami furmányos pózban, mindketten nagyon röhögni kezdtek, elkezdtek csókolózni, mire az egyik srác bepisált.

Ez volt az az eset, ami után a rozé fröccsért sorban állva merengtem és számos kérdés foglamazódott meg bennem... Fesztivál után, ha kérdezték, hogy "Na milyen volt a fesztivál?", akkor ezzel a történettel indítottam alapképnek. Amúgy tényleg jó a Volt.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fesztivalsztori.blog.hu/api/trackback/id/tr61234562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őröltbors · http://urespiritos.blog.hu/ 2009.07.10. 11:06:21

"Tapasztaltam, hogy a legnagyobb meglepetések akkor érnek, amikor nem számítok rá."

Valoban ez a meglepetes definicioja... :)

cimzett 2009.07.10. 13:53:36

na ja, a szülinapi torta mogötti ajándékok is tartogathatnak meglepetéseket, az azért felkészültebben ér..
még ha egy bepisáló punk van masnival átkötve ott, akkor is :)
süti beállítások módosítása