Limp Bizkit @ VOLT élménybeszámoló

Szerző: benevezett versenyző - 2009.07.03. 12:12

Ide írjátok le kommentekhez saját beszámolótokat, én is leírom a sajátomat. Képeket is linkelhettek, sajnos már csak vasárnap este tudok velük foglalkozni, de addig is hadd gyűljenek. eq te meg légyszi a rólam készült anyagot privát módban küldd el, ne nyílvánosan. ;) Köszi

 Kis limpbizkit.blog.hu-s blogtalálka sikeresnek mondható, elég sokan összejöttünk, és szerintem kaszáltunk is rendesen, ami a relikviákat illeti ;) Bár a kerítéshez nem jött oda a banda (pedig megérdemeltük volna, szarrá áztunk...) de eq nevű kommentelő és annak kedves barátnőjének hála Sam Rivers sikerült egy büfénél fellelni! Tiszta beszartam a pillanattól, alig tudtam valamit angolul makogni. Kérdeztem, hogy lehetne-e egy privát interjút kérvényezni, azt mondta, hogy ez ma nem fog összejönni. :( Sebaj, gondoltam ott a hivatalos sajtókonferencia, amire már megvolt a sajtópasszom is, de azt meg utolsó pillanatban lemondták :(

[...] Bővebben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fesztivalsztori.blog.hu/api/trackback/id/tr31224333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása