PVS

Szerző: benevezett versenyző - 2009.07.06. 10:05

PVS - post volt szindróma

Elmondhatatlanul utálok itthon lenni. a város büdös és koszos, persze nem úgy mint mi az elmúlt napokban. teli van bűnözéssel meg rosszindulattal, a mindennapok rabigájával. és ezt a szagot nem lehet lemosni. sok leg történt velem.

LEG magasabb: 70m amiről ugrottam.

- TCS koncert, alattam a 70 méreres mélység, Laci üvölti, hogy itt lakom látod... a srác leveszi a szemüvegem és azt mondja: jó utat, lent találkozunk... lenézek. iszonyú. csak két vacak tartja a lábamat, szinte semmi. szorítom a korlátokat. kinyújtózok előre, de képtelen vagyok elengedni. a közönség tombol, lassan a végére ér ez a szám is. fúj a szél, iszonyú hideg van, reszketek. körbenézek. györnyörű látvány. egyszer csak elengedem. nincs többé korlát, nincs többé hideg, csak zuhanás, sikítok ahogy a torkomon kifér, mire egyet-kettőt pördülök, belecsapnak a húrokba újra. BAJ VAN BAJ... éneklem már én is, és a srácok is akik lent várnak, puhán a földre tesznek. alig állok a lábamon... csak őt látom, félrelökök mindenkit, átölelem. belesúgja a fülembe: megcsináltad... majdnem sírok.

LEG ijesztőbb: a sopronkőhidai börtön

- kissé sápadt voltam az egész látogatás alatt. mindenütt rácsok és őrök. mindenki más vidám volt, nevetgélt. mert nem érezték amit én. hogy milyen elveszíteni valakit. bent vagyunk egy cellában. alig 6 nm az egész. a polcon Axe tusfürdő, az asztalon tányéralátét. valaki itt éli a mindennapjait. rettenetes. ezen a pár négyzetméteren hosszú éveket...

LEG zavaróbb: nem lehet szeretkezni a 40°C-os sátorban.

LEG véresebb: a véradás:D

- K. is meg Tibi is majdnem elájultak mikor meglátták a kezemben a csöveket meg a zacskókat, pedig akkor csak átvittem őket a sátorból a buszba:)

LEG emlékezetesebb koncert: QUIMBY

- a történet úgy kezdődött, hogy egész nap alkoholmentes voltam, mert délután volt a börtönlátogatás, előtte meg vért adtam. a Bori koncert előtt lehúztunk Hugival egy mézes barackot ő meg egy tequilát, de azt el is szállt mire kezdődött a Quimby. még sosem ittam semmit a Rézangyalban, na gondoltam itt az ideje. volt 55%-os meggy... 4cl. uh. végigtomboltam a Quimbyt, másfél óra tánci-tánci meg ugrabugra... őrült jó volt.

LEG idegesítőbb: Bori koncertjén

- első sor, teli Mansonosokkal, de volt még kb másfél méter szabad hely. eddig semmi bajom nem volt velük, de egy pasi, kb 45 éves, tök részeg közli, hogy ő már dél óta itt áll a Mansonra. DÉL ÓTA!!! és a Manson kezdődött este 11kor. mondom jó, én csak a Borit nézem meg, aztán már megyek is. nem volt könnyű megértetni vele. ellenben. az első sorban csak mi ketten énekeltünk Hugival meg táncoltunk. mellettünk egy csaj talpig feketében (remélem gutaütést kapott a melegtől estére) az anyjával (pont ugyanúgy nézett ki mint ő) végig úgy álltak, hogy BEFOGTÁK A FÜLÜKET. egész koncert alatt. mondom mi van megáll a kiscsaj a fejlődésben ha meghallgat valami másfajta zenét?????? huh. és a koncert végén megszólal mellettem egy lány (persze Mansonos az is mert a végén már nem volt más körülöttünk fél 7re) . na jön majd az a quimby. jó szar lesz. kérdi a másik. ismered? ja nem, de biztos szar. no comment.

LEG viccesebb: Quimby koncert, megjegyzés Kiss Tibitől

- riadt tekintetű mansonosok az első sorokban nyugodjanak meg, Manson már itt van, kint tipeg a backstage-ban tűsarkú cipőben...

LEG nagyobb csalódás:

- sajnos öcsém barátnőjében csalódnom kellett, és azt hiszem már nem visszafordítható:(

LEG libabőrösebb:ez volt

ezeken kívül. zuhanyozni bokáig érő trutyiban, szarrá ázni a Kaukázuson, jégkását enni, Annibal Canibalsen táncikálni, Bëlgán énekelni (megjegyzem Zsolti a béka, de csak halkan nagyon:DDDDDD), hazafele vonatban 4 órát ülni, majd pótjegy árát nem visszakapni. mutáns óriáshangyákkal küzdeni. stb.stb.stb. Hugi jövőre nem akar menni. valamiért megértem. persze nem lehetünk örökké gyerekek. de én azt hiszem szeretnék menni. mert kell. mert a részem már. mert enélkül a világ monoton és színtelen.

jah és persze a sziget.hu/volt oldalon K. ról két kép is van fent (na jó az egyiken csak a haja:))) de rólam meg egy sem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fesztivalsztori.blog.hu/api/trackback/id/tr631229771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása