Modenr kori fesztivál mese

Szerző: benevezett versenyző - 2009.07.02. 23:12

Hol volt hol nem volt,ahol a szöggel kivert punk gyerek túr,de lehet hogy még azon is túl volt egyszer egy Sziget fesztivál.

Még pelyhedző állú kiskamaszként,szélben lengedező legénybajusszal és lázadó gondolkodás módommal összefogva elhatároztam hogy történjen velem bármi én bizony elmegyek a Szigetre.Robinson Crusoe-nak sem volt olyan rossz hát akkor nekem meg pláne.

Lesz szex,pia,rock and roll és szexuális úton terjedő nemi betegség.Persze ennyire csak a bennem elrejtett állati ösztön a vad,de hát nincs mit tenni harmad magammal felkerekedtem és elindultam világot látni.Életem első koncertjére készültem és lehettem vagy 16 aki már az általános iskolai bulikban is ezerrel tombolt az Indul a Bálnára a Republictól miközben az ereimben lüktetett a 2 deciliteres kóla által szolgáltatott mámor és adrenalin.

A  program jónak igérkezett....akkor már annyira a lázadó korszakomat éltem hogy rendesen rá voltam kattanva a Prodigy-re.Úgy volt hogy jönnek,de hát valami közbeszólt.Nem baj gondoltam magamba...rocker lévén jó nekem a helyettük beugró P-Mobil is...hiszen imádom őket.Ott van mindjárt tőlük a Tinédzser dal...legalább is akkor még azt hittem...aztán persze rájöttem hogy itt valami keveredés lehet,de hát mindegy én nagy rajongója vagyok a P-mobilnak.SZó szót követett és ott találtam magam farmerben és fehér pólóban a Sziget fesztiválon.

Ott közölték nem lesz P-mobil,mert nem engedik be őket a fesztiválra....hát igen végül is meg kell hogy értsem valahol...nem elég brutál rock és ráadásul iszonyat öregek egy ilyen daráláshoz...biztosan nem bírnák szusszal.

Mit csináljon a nagyon fullos rocker gyerek....menjen sörözni....egy baj volt.Akkor még éretlen lélekként nem szerettem a sört.Maradt a boros kóla...ez volt a szerencsém mint később kiderült mert belefutottunk egy punk bandába(anyám....ezek hogyan tudnak átmenni egy fém detekroros ellenőrző kapun???) akik tarháltak és az összes sörünket elkérték,de szerencsémre finnyásak voltak és válogatósak...boroskóla az bezzeg nem volt jó nekik.

Az alkohol mámorában minden szép és jó volt én pedig megfogattam legközelebb egy hétre jövök.Mikor már Jézus Krisztust egy párhuzamos zászlókaróra is keresztre tudtam volna feszíteni akkor úgy döntöttem elindulok a vélt P-mobil koncert írányába a nagyszimpadra...Frenetikus volt...egy rohadt nagy porfelhő fogadott és dzsi-dzsi-dzsi zúzás és akkor a pogó hogy azon nyomban összefostam a nadrágszáramat.P-mobil helyett Toy Dolls koncert volt és az ő indián rajongóik nyomták a pogót ezerrel.(külsőre legalább is nekem indiánoknak tüntek)Leültem a porfelhő szélére és elkezdtem józanodni,majd később fázni...Mikor már végleg belepett a por gondoltam egy bátrat harmadmagammal és elmentünk hogy utolsó vagyonunkkal és bátorságunkkal megostromoljuk a Guiness sátrat.Össze is dobtunk egy korsóra valót én meg lekuporogtam nem messzire a sátortól hátha magamba tudok szívni még egy kis kúltúrát...szívni sikerült,mert egy punk gyerek összeszólalkozott egy skin head-el és egymásnak estek...legalább is mikor hátra mertem nézni akkor ezt láttam.Aztán még egyzser hátra mertem nézni de akkor már többen verekedtek tőlem két méterre mint a Dankó Pista által vezetett fekete sereg.

Valahogyan sikerült kijózanodni de rájöttem fázok,nagy a por,kényelmetlen az egész,a budin csak úgy lehet kakálni mint a férfi vázas biciklin és különben is szar ez az egész és kényelmetlen és nem városi "keményrocker" gyereknek találták ki.Sátor nem volt csak kurva hideg...de akkor megmentésképpen felajánlottak nekem egy 2 személyes sátrat a Jászberényi különítményből.Egy sulimba járó srác volt...gondolom ő másnál aludt(a mázlista) ezért nem kellett neki a sátor.Be is vackoltunk mind a hárman...ha a fejem balra fordítottam egy pár büdös láb,ha balra...ja nem arra már fordult egyszer...ha jobbra ott meg a másik pár büdös láb.Bentebb nem tudtam menni mert ott kemény volt a fejemnem a sátorvas,ezért mint ahogy Micimackó csinálta...persze ő sem tudatosan félig kilógva a sátorből aludtam....volna, de hát BULIZNI jöttem nem?

 

Ende.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fesztivalsztori.blog.hu/api/trackback/id/tr81223346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása